Tåg, tåg & tåg.
2010-05-07 / 16:51:12 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Sitter just nu på tåget som ska ta mig till Åmål.
Var inte meningen att jag skulle åka till Åmål denna helgen.. men fick reda på att några släktingar från USA kommer.
Träffar dom inte ofta så man får ju passa på när dom väl kommer och hälsar på.
Ska bli kul att träffa dom.

Förövrigt så har dagen varit bra.
Hade matte först och sen engelska, sen skulle vi ha haft skapande verksamhet men det blev inget med det.
Så hade vi vetat det hade vi slutat kl.13.00 men men..
Man får le och vara glad ändå, typ.

Har varit på stan en stund nu efter skolan med några kompisar.
Vissa vänner är bara för bra, tycker om dom.

Simon åker också tåg idag, till Laholm!
Laholm till huvudstad, hahaha!
Hejhej Simon, hoppas du har det bra på tåget (:


Men nu ska jag luta mig tillbaka & lyssna lite på musik.
Hörs senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: