Söndag = Tråkigaste dagen på hela veckan!
2010-10-10 / 13:08:38 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Var et BRAAAAA tag sedan jag bloggade nu känner jag & har även folk som sagt åt mig..
Illa, illa, illa.. eller?
Ja, faktiskt så tycker jag att det är riktigt illa..
Men som jag har sagt alla andra gånger jag har fått bloggtorka så.. ibland är man på blogghumör och ibland inte.

Igår var det iallafall lördag.
Var inne i Göteborg på Meeths och kollade på några kompisar som spelade där + några andra band.
Metal för hela slanten kan man väll säga!
Mysigt hade vi det iallafall.

Men idag är det en mindre rolig dag.. söndag..
Bläääh säger jag bara.. tycker verkligen inte om söndagar..
Händer aldrig något mer än tråkiga läxor osv osv..
Men men.. alla dagar kan inte vara roliga.. eller?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: