Ny vecka!
2010-05-24 / 06:41:15 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga!

Sitter nu i sängen under täcket och äter vaniljyogurt, varmt och gott så man vill inte resa sig ur sängen egentligen.. inte jag iallafall!
Skulle kunna ligga här i stort sett hela dagen, om ja fick.. men kan inte.

Skola idag som vanligt, har sista repet innan konserten som är imorgon.
Helt sjukt!
Inte alls längesen vi hade konsert ju, det brukar vara ca: 1 månads mellanrum men denna gången var det mycket mycket mycket mindre.
På grund av att det snart är sommarlov osv osv.
Men det ska bli kul, det är våra egna låtar vi ska köra denna konserten, så det ska bli intressant.

Nu ska jag äta upp min yogurt & sen börja göra mig iordning.
Vad ska man ha på sig idag tro?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: