Nu var man hemma igen!
2010-05-26 / 00:24:25 / Allmänt

Nu sitter man här, nyss kommit hem igen.
Har alltså varit i skolan i.. hmm.. sammanlagt typ.. haha 14 timmar, eller ah inte riktigt men kom inte hem förräns 14 timmar senare.. kanske inte ens räknade rätt nu?
Är så trött i huvet så vet inte riktigt vad jag skriver om jag ska vara ärlig.

Vi hade iallafall som sagt konsert idag, egenskrivna låtar framfördes.
Underbart kul & vi hade sååå roligt, massa olika stilar i en och samma konsert.
+ att det var våra helt egna låtar, det gör det hela ännu mer speciellt.

Men vi är bäst!
Helt klart.

Nu ska jag försöka få något i magen innan jag somnar, är sjukt trött just nu.
Hihi, hoppas ni har haft en bra dag.

Godnatt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: