Konsertdag!
2010-05-25 / 07:00:26 / Allmänt

Godmorgon!

Sitter som vanligt här i min säng, nyvaken.
& idag är det inte kul att vakna upp kan jag ju säga.. hör hur regnet piskar mot fönstret.. usch inte sånhär dag man ville ha idag inte.. ne.
Men men, vad ska man göra?

Konsertdag idag, ska bli rätt kul ändå!
Har varit lite otaggad dom senaste dagarna, men jag menar vem vill inte stå på scen?
Haha, jag älskar det iallfall, & jag ska ta vara på varje sekund ikväll för detta är sista konserten i 1:an.

Som jag sa igår kommer jag inte hinna blogga något idag eller senare i eftermiddag eftersom jag kommer spendera hela dagen i skolan och rigga scen inför ikväll och sådär.
Kommer hem ganska sent så ni får klara er utan bra uppdateringar idag.
Men detta är bara tillfälligt.

Nu ska jag börja göra mig iordning.
Hoppas ni får en jättebra dag så hörs vi sent ikväll!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: