19 Maj 2010
2010-05-19 / 16:51:08 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Sitter för en gångs skull i köket och bloggar, haha förvånande eller hur?
Gott, sitter och äter samtidigt.

Idag har det varit och är fortfarande onsdag.
Skoldagen har varit en aning annorlunda jämfört med andra skoldagar.
09.00-11.30 hade vi uppspel, gick bra! Tror jag..? Haha.
Sen efter lunch hade vi historia prov.. hmm.. det kan vi ju diskutera hur det gick..
& efter det hade vi dom andra som inte hann att spela upp sitt innan lunch.
Efter skolan stannade jag kvar för att öva in stämmor på en i 2:ans låt, ska vara med på deras konsert och köra på en låt. Ska bli kul faktiskt!

& nu sitter jag här, är proppmätt efter 2 rostade mackor haha.. hmm.. ah!
Men nu ska jag göra annat, hörs senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: