15 Maj 2010
2010-05-15 / 10:49:53 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!

Sitter nu här i min säng som jag alltid gör när jag bloggar, typ iallafall.. haha.
Men jag tycker att det är ett lugnt och skönt ställe att blogga på.
Jag har frågat er detta förut men jag gör det igen..
Vilken plats är eran favorit-bloggplats?


Idag är det lördag, vet inte riktigt vad som händer faktiskt.
Jag borde plugga.. hmm.. men man känner ändå att man är ledig och bara vill passa på att vila.
Men det finns ingen chans till det, man måste ta till helgerna till skolarbete annars klarar man inte saker och ting vilket jag tycker är lite tråkigt.
Men men, man ska väl inte klaga.

Nu ska jag gå ner i köket och äta lite frukost tror jag.
Hoppas att ni får en bra start på eran lördag, hörs senare!

Puss&Kram! /E

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: