Ett slag i magen..
2010-03-10 / 19:24:46 / Allmänt

Vet inte riktigt vad jag ska säga..
Den senaste tiden har varit den jobbigaste tiden i mitt liv tror jag..
Iallafall den längsta jobbigaste tiden..
Allt började i ett slags koma, man var helt inne i allt det positiva så man tänkte helt och hållet inte på det som kanske behövde ändras och diskuteras.

Tillslut släpptes bomben.. som ett riktigt hårt slag i magen.
Även då hamnade man i ett slags koma.. snurrade saker i huvet på mig hela tiden, hela tiden.
Huvudet hängde lågt vecka efter vecka.. allt var så ovanligt kämpigt.

Nu vissa stunder tvekar jag enormt mycket på mig själv..
Vad ska jag göra för att jag ska må bra.. för att det aldrig mer ska hända?
Jag har mått tillräckligt dåligt över detta, vet inte om jag klarar av det en gång till..
En andra chans kan jag ge det.. men inte en tredje..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: