"Du måste uppdatera bättre!!"
2010-07-21 / 01:01:07 / Allmänt

Hej allihop!

Har varit dålig på att uppdatera min blogg det senaste.. vet inte riktigt varför men..
Kan bero på att jag har gjort mycket annat så har helt enkelt inte orkat tänka på den.
Men nu ska jag försöka bli bättre! (har typ sagt det 100 ggr men, jaja..!)

En av mina trogna läsare har tjatat på mig också så, får göra det för hans skull också!
ÄR DU NÖJD NU ANTON!?
Hahaha!!

Sitter iallafall här och lyssnar på A Day To Remember, asbra band.. kolla upp dom om ni inte redan har gjort det!
Tack vare mina kära vänner Anton, Emil & Daniel som jag hittade detta underbara band.
Tack pojkar! ♥


Knatte, Fnatte & Tjatte (Bra smeknamn, inte sant?)

Tillbringade även gårdagen/natten med dom.
Dom är bara för bäst asså, tycker om dom MYCKET!

Men nu ska jag fortsätta att dricka cola & lyssna på musik!
Hörs imorgon, puss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: