Tidsfördriv..
2010-01-06 / 02:38:49 / Allmänt

Namn: Erika Björck

Kallas för: Erika

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: 3 hål i ena örat & 1 i det andra.

Tatueringar: Inga, än iallafall.. haha!

Längd: Hmm.. vet inte riktigt men.. mellan 1,60 & 1,70 iallafall.

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Mörkbrunt just nu.

Fräknar: Njae.. lite på sommaren kanske.

Motto: If you can dream it, you can be it.

Kär? Njae..

Önskar du att du bodde någon annanstans? Jaa, i LA!!

Tycker du att du är attraktiv? Haha?

Dricker du? Vadå? Mjölk? JAJJEMEN!!

Röker du? Nepp, aldrig provat heller.

Vilket schampo använder du? Wella oftast, ibalnd Lanza.

Vilken parfym använder du? Disel just nu.

Vad är du rädd för? Mycket.

Gillar du att tvätta? Nej, usch va tråkigt.

Gillar du berg- och dalbanor? Verkligen inte, är både höjd & farträdd så.. njae.

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Tittar aldrig på film?

Filmen du köpte? Ingen aning.

Låten du hörde: Paramores akustiska version av Brick By Boring Brick

Låten du laddade ner? Öhm.

Personen du ringde? Mamma

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Vet inte vad det var för program men såg min senaste ensemble låt på 1:an förut!

Person du tänkte på? Ehhmm..

 

Favorit…

Låt: Har ingen direkt favorit, finns sjukt mycket bra låtar.

Sak att göra: Umgås med underbara vänner

Sport: Finns fler roliga sporter! Kom igen nu Mikaela, BOOOWLING!!!!

Dryck: Beror på vad man har ätit innan, men har man tryckt i sig choklad så är ett glas iskall mjölk alltid godast.

Kläder: Mjukisar och en t-shirt!

Film: Hmm.. finns en del bra.

Bil: En kyckling-gul Corvette vill jag ha när jag blir stor!

Serie: Kollar aldrig på tv typ, haha!

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ohja, vem har inte?

Gråtit över en flicka? En kompis ja.

Ljugit för någon? Mmh..

Varit i slagsmål? Nepp!

Blivit arresterad? Nej.

Träffat någon från internet IRL? Haha, nej.

 

Antal…

Gånger du varit kär? Vet inte riktigt.

Gånger ditt hjärta brustit? 1 gång..

Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning?

Tjejer du kysst? Ingen

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, någon gång kanske.

 

Senaste…

Boken du läste? Andreas Carlssons bok, Låtarna som skrev mitt liv. Sjuuuuukt bra bok, kan verkligen rekomendera den till er musikintresserade där ute med stora drömmar. Jag tar åt mig jättemycket av det han skriver, & han har helt rätt. Tror jag ska lägga mig och läsa lite nu!!

Personen du fick e-mail av? Bubbleroom tror jag.

Personen du fick brev av? Haha, när skickade man brev? Hallå, internet? Haha!!

Personen du fick sms av? Mikaela

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I söndags.

Saken du köpte? Pommes Frittes!!

Vad har du gjort idag? Vaknade upp i strömstad, städade, åt frukost, åkte buss, bytte till tåg, gick av på centralstationen i Göteborg, fikade, åt pommes frittes & åkte hem!

Brukar du svära mycket? Nej, jag är duktig.

När stiger du upp på morgonen? Hahaha, för sent.

Vad har du på dig? Strumpbyxor, strumpor, jeans, bh, trosor, linne, t-shirt & huvtröja.

Vad ska du göra ikväll? Hmm.. sova?

Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, pollen, blött gräs.. en del saker..

Var har du ont? I min rygg just nu för att jag sitter hur konstigt som helst!

Använder du hårspray? Inte ofta, inte speciellt bra för håret.. men det händer!

Kan du stå på händer? I vattnet faktiskt!

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström, om man måste välja alltså.

Salt eller socker? Nu tänker jag på godis.. mmmmm.. båååda!

Gillar du ketchup? Äter bara det till pommes på McDonalds, altid annars.. okejdå korv med bröd också.

Är du glad nu? Nej..

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Musik?

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad.

Göteborg är… ? Mitt andra hem, eller första kanske man säger?

Kan du sjunga? Tydligen, tror jag, kanske?

Spaghetti eller makaroner? Makaroner, men helst nudlar!

Land du vill besöka? För många!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: