Jaa..
2010-01-11 / 23:32:45 / Allmänt

Då sitter jag här i min säng som vanligt, lyssnar på musik & pratar med Mikaela på msn.
Som alla andra kvällar, haha.. faktiskt?

Inte gjort så mycket sen jag kom hem faktiskt.
Mest legat och slöat, tittat på tv osv.. inte mått speciellt bra.. småförkyld hela tiden.. skitjobbigt..
Men men, man kan inte få allt här i världen.

Annars är det väl bra, typ iallafall.
Allt är inte alltid på topp och kan inte heller vara.. man har sina deppiga stunder och dom måste man få ha.
Det har alla, fullt normalt.
& jag tror jag är inne i min så kallade depp-period nu faktiskt.. har varit det ett tag, men försöker hålla huvudet uppe ändå!

Snart ska jag gå in och tvätta bort sminket och borsta tänderna.
Sen blir det sängen för mig, upp som vanligt imorgon.
Dagen börjar med Gehörs & Musiklära, känns som en evighet sen man hade den lektionen nu så det ska bli kul!

Ne, nu får jag dra mig härifrån.
Hoppas att ni har haft en bra start på nya terminen.
Puss & Godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: