Gitarrspel!
2010-01-15 / 17:43:37 / Allmänt

Tjena mittbena!


Pappa tog precis in den andra ack-gitarren från förrådet, en stålsträngad.. har haft en nylånsträngad på mitt rum hela tiden, men strängarna behöver bytas på den så får köra på den i stål sålänge!

Har suttit och spelat på den en stund nu, och börjat med en ny låt.. ackord och så bara!
Tycker det är sjukt kul att sitta och klura på sånt, sen är det bara att spela in det eller fixa i Logic.
Jag slutför aldrig något innan jag börjar på något nytt, haha.
Som man brukar säga så har jag många bollar i luften samtidigt.. säger man så?
Hahaha!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
Blir jag allt för rastlös så blir det guran igen, hej sålänge!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: