Då var man rödhårig då!
2010-01-16 / 14:39:38 / Allmänt

Hejsan svejsan allihop!


Sitter nu här i köket och har precis ätit en tunnbrödsrulle med kyckling, sååå gott!
Var verkligen hungrig nu efter att bara ätit en halv pannkaka till frukost, haha.

Idag var jag och pappa hos frisören i Karlstad, har alltid gått hos frisören där och jag tänker aldrig byta!
Om det inte är krisfall.
Jag blev idag rödhårig, tro det eller ej.
Lite svårt att vänja sig nu i början såklart eftersom jag aldrig har varit rödhårig förut men nu så!
Nöjd är jag iallafall!

Vet inte riktigt vad som händer idag.
Inte så jättemycket tror jag, ska göra klart en engelska föredrag som ska göras på måndag.
Tar nog inte så jättelångt tid, sen ska jag nog bara slappa och vänja mig vid håret tror jag haha!
Ska försöka ta något kort sen också så att ni får se hur det blev.

Pusspuss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: