Mina magmuskler!
2010-02-02 / 23:23:24 / Allmänt

Godkväll alla underbara!


Sitter och lyssnar på megabra musik i mina megalurar!
Bästa sättet att avsluta dagen på, tycker iallafall jag!!

Jag har sjuuukt ont i mina magmuskler på tal om inget.. baaah!
Har ju hostat i flera dagar så jaaaa, vad annars liksom.
Kanske det som är det nya träningssättet för en snygg mage?
HOOOSTAA!!
Haha!!

Har funderat på om jag ska börja att lägga ut "Dagens Låt" här i bloggen.
Kan börja göra det iallafall, men får se hur länge det varar.
För det är inte så att jag hittar nya låtar varje dag direkt, men jag ska börja med det iallafall.
Om ni vill?

Nu ska jag lyssna på musik, äta choklad & dricka cola!
Så nyttig är jag.. NOT..
Får se om jag bloggar mer idag, annars hörs vi imorgon!
Med "Dagens Låt", vet redan vilken jag ska lägga in.
Mooohaahaa!

Pusspåer!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: