Känner mig som en stoppad.. hmm.. fisk?
2010-02-09 / 23:07:19 / Allmänt

Godkväll alla underbara!


Sitter nu här i min säng och lyssnar på underbar musik för att försöka varva ner lite.
Det jag kommer minnas av denna dag är mat & sötsaker, hahaha!
Det är verkligen det enda jag har gjort idag känns det som, ätit..ätit & ätit!!
Men gott har det varit, det kan jag lova.

Har suttit hos Tessan i några timmar, kollat på tv.. ätit kladdkaka och bara tjööötat en massa!
Har varit jättemysigt & behövligt.

Jaja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt?
Är inte tillräckligt trött för att gå och lägga mig än, så antar att det blir att sitta här ett tag till.

Får se om jag bloggar mer idag eller inte.
Hmm..?

Pusspuss.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: