Coola nagellack?
2010-02-17 / 16:08:16 / Allmänt

Som ni som läste min förra blogg kanske vet så är jag världens fantast när det gäller naglar & nagellcka!
Älskar att sitta och pyssla med det, snygga nagellack dekorationer mm.
Hur kul som helst!
Lite som Foki när det gäller den biten tror jag, haha.

Jag var inne på H&M i Göteborg förra veckan och kikade på just nagellack.
Tycker att H&M är bäst när det gäller snygga färger och så.
Jag köpte ett lila nagellack, skitsnyggt!

Men var inne på deras hemsida nu och kikade, och då hittade jag två jättesnygga och färgstarka nagellack!


Jag tycker dom är skitsnygga!
Tror jag ska köpa dom faktiskt.

Vad tycker ni att det ska vara för färger på nagellack?
Färgstarkt eller Neutralt?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: