3 Februari 2010
2010-02-03 / 12:02:57 / Allmänt

Goooodmorgon/Goooodeftermiddag!


Ja, ni får som sagt välja själva haha!
Jag har iallafall varit vaken lite från och till sen kl.7 imorse, så ja!
Men det var inte förräns nu jag orkade resa på mig och verkligen gå upp.

Det snöööar som bara den iallafall!!
Fyyyyy!
Det är upp till buskarna så.. hmm.. jaa.. över 1 meter snö?
Någonstans där iallafall, usch vill verkligen inte ha mer snö ju.. vill ha sommar & sooool!!
Snö var kul när man var liten, eller?

Idag är det onsdag (lillördag som jag också kallar det) & jag vet inte riktigt vad som händer.
Är ju fortfarande jättesjuk så.. ah, händer väl inte så mycket antar jag.
Drömde om kladdkaka inatt så kanske blir att baka det?!
Muuums så gott det hade varit, har inte bakat kladdkaka på jättelänge!

Vad ska mina söta läsare hitta på idag då?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: