MTV ♥
2010-08-11 / 11:30:05 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Jag har varit vaken ett tag dock, i typ.. 1,5 timma.
Skönt att komma upp hyffsat tidigt för en gångs skull, jag brukar ju sova till sådär 2 ibland.. ops!
Not good!

Jaja.
Just nu sitter jag här.. läser bloggar, & kollat/lyssnar på MTV:s mysiga morgonmusik!
Just nu spelar dom Soul Sister, längesen man satt och lyssnade på den faktiskt.. men den är mysmys!

Snart ska jag städa.. inte lika mysigt kanske men det behövs..
Sen ska jag packa också, åker till Göteborg imorgon och är där hela helgen.
Ska bli sååå kul!
Ska umgås med massa underbara människor & bara ha kul tillsammans med dom!
Rep på fredag också, ser verkligen fram emot det!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på go musik en stund innan jag börjar med viktigare saker.
Hoppas ni får en bra start på dgen, puss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: