Home again!
2010-08-07 / 16:08:33 / Allmänt

Hejsan hoppsan!
Sitter just nu i Åmål, igen.
Har varit i Göteborg sen igår, inte alls länge alltså.. that sucks!
Men men, ska dit till veckan igen så det gör inte sådär jättemycket ändå.
Var med mina underbaraste vänner igår.
Tycker om dom så mycket så det är inte sant, utan dom så.. vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra eller vad jag skulle vara.
Kanske en tråkig människa som skulle sitta och tälja (stavning?) smörknivar på en stubbe i skogen?
Mycket möjligt faktiskt!
Men nu är det inte så, och tur är det!
Tack för att ni finns guys ♥

Nu har jag iallafall precis käkat lite.
& snart blir det en makeover!! Woooohoo, jag älskar makeovers!
Men avslöjar inget än ;)
Ciao!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: