Lång dag imorgon
2009-10-01 / 00:20:51 / Allmänt

Godkväll kära läsare!


Tror inte att det blir så långt inlägg nu, har inte sådär jättemycket att skriva om känner jag. Har kollat på Idol iallafall, & min favorit gick vidare! ERIK! Han är bara fööööör bra alltså!

Vem var eran favorit ikväll?

Imorgon är det torsdag & det är skola som vanligt! Vet inte riktigt vad vi har för lektioner men musik har vi iallafall. Då tror jag vi ska få veta vem som ska få vilken låt så att vi kan börja repa igen! Ingen vila här inte, konsert igår & nytt direkt! Det är så det ska vara och det är så jag vill ha det!

Kom på nu också att jag ska avslöja temat på våran nästa spelning! Vi fick temat... DISCO/FUNK! Det ska bli spännande tycker jag! Inte riktigt min stil kanske, men det är det som kommer bli kul, nya utmaningar! Så ja, det ska bli skitkul!

Imorgon blir det en långdag igen, kanske inte lika lång som igår men inte långt ifrån. Imorgon är det nämligen 2:ornas tur att ha konsert. Så vi ska vara där och stötta dom och heja på dom. Vi är som en stor klass med dom, känns verkligen inte som om dom är en klass och vi är en utan vi är en stor klass allihop! Skitkul!

Så tror inte det blir så värst många inlägg från mig imorgon heller, men ska blogga så gott jag kan. Vi har ju datorn med oss till skolan varje dag och internet har vi så något inlägg kanske dyker upp!

Hoppas ni har haft en bra lill-lördag!

Godnatt på er.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: