Helgen är snart här!
2009-09-03 / 23:27:26 / Allmänt

Godkväll kära läsare!


Tänkte blogga nu ett sista inlägg innan jag ska försöka att lägga mig och sova. Börjar känna att jag börjar bli riktigt trött & en liten huvudvärk börjar smyga sig på. Hatar verkligen huvudvärk, men men allt kan inte vara bra jämt.

Idag har det varit, eller är fortfarande torsdag. Började skolan vid halv 9. Började med engelska sedan svenska, ensambel & till sist matte. Ganska go dag ändå faktiskt. Men dom där musik-lektionerna ÄLSKAR jag! Finns nog inget bättre tror jag.

Iallafall efter skolan så gick jag och några kompisar till stan för att leta efter notblock. För er som inte vet var det är så är det som ett vanligt block med såna notrader i, haha mycket enkel förklaring! Vi åt också MacDonalds, får ju passa på! Haha. Kom hem vid 7-tiden någon gång tror jag. Men kul hade vi!

Så nu denna kvällen har jag inte gjort sådär jättemycket. Fixat en ny blogg som sagt, är väl inte sådär jättefin just nu eftersom jag inte fixat designen på den och så men det kommer så småningom! Nu ska jag nog gå och borsta tänderna och sedan sova lite, börjar kl.10 imorgon, GÖTT! Får se om jag hinner blogga innan jag åker till skolan.

Godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: