Flo Rida - Right Round
2009-09-06 / 22:06:07 / Allmänt

Hejsan svejsan kära läsare!


Imorgon är det måndag & det betyder början på en ny och rolig skolvecka. Och då kanske några av er nu tänker "men guuud? sa hon ROLIG skolvecka?!" Jaa! Det var precis vad jag sa! Jag tycker att skolan är jätterolig, jag älskar skolan! Nu får jag göra något som just JAG tycker är roligt, alltså att sjunga. För er som fortfarande går i grundskolan vill jag bara säga att ni har en jätterolig tid framför er. Gymnasiet är 3 jätteroliga år där man får hålla på med sitt intresse + lite vanligt skolarbete.

Med rubriken på detta inlägget ville jag komma till att vi denna skolveckan som kommer nu ska vi också börja med en helt ny låt. För er som inte vet något om detta så är det så att jag går en Artist & Musikproduktions på gymnasiet i Göteborg. Så vi ska sätta 4 låtar på drygt 4 veckor. Förra veckan hade vi Human med The Killers & denna veckan som kommer nu är det Right Round med Flo Rida.

Tycker det ska bli en rolig vecka!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: