Fjärillar i magen?
2009-09-28 / 23:37:36 / Allmänt

Godkväll alla underbara läsare!


Blir inte alls något långt inlägg från mig nu, tycker jag har bloggat en hel del idag så jag har inte så värst mycket att ta igen om man säger så, haha!

Men tänkte att jag skulle försöka att lägga mig och sova lite nu. Imorgon är det som sagt den stora dagen för alla oss i Artisten 09. Våran första konsert ska gå av stapeln och det kommer nog bli jätteroligt, nervöst men kul! Vi kommer bara bli bättre och bättre för varje konsert vi har, ser fram emot 3 år med denna underbara klassen! ♥

Tror jag ska försöka att slänga in ett inlägg eller två under morgonen imorgon som jag gjorde imorse, kanske är bra att göra så eftersom jag inte hinner blogga under dagarna. & imorgon kommer jag ju inte hem förräns jättesent så imorgon blir det nog inte många inlägg så därför ska jag försöka blogga på morgonen imorgon.

Hoppas att ni har fått en bra start på veckan, hörs imorgon bitti!

Godnatt ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: