En dag på stan
2009-09-16 / 18:51:31 / Allmänt

Tjenixen allihop!


Kom precis in genom dörren efter en lång skoldag & en rolig eftermiddag på stan. Bloggade ju från skolan imorse men har inte haft tid med det efter det sen.

Efter morgonens ljudtekniks-lektion så hade vi somsagt håltimma. Sen hade vi en jätteseeeeg historia lektion på typ 1,5 timme.. gillar inte såna långa lektioner. Iallafall inte i såna tråkiga ämnen. Sen vid 2-tiden hade jag individuell sånglektion med en sånglärare, man lär sig en hel del på det ska ni veta!

Vi slutade vid typ.. ah vet inte riktigt men vid halv 4 kanske. Då stack jag och en kompis till centralen för att äta på SubWay! (Dom säljer typ baguetter där, med kyckling och sånt! Meeegagott var det!) Sen vidare till nordstan där vi kikade lite i affärer och så.

Så nu är jag iallafall hemma, är helt slut nu & mina fötter gör ont ont ont! Så ska snart hoppa in i duschen innan Idol börjar.

Hur har eran dag sett ut?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: