Dusch, mat & Idol!
2009-09-30 / 20:32:23 / Allmänt

Hallojsan kära läsare!


Mina ögon är nu riktade mot teven, det är nämligen Idol-kval & det är killarnas kväll idag igen. Har bara sett killarna, hade ju själv spelning igår så kunde inte se tjejerna tyvärr.

Har också precis duschat, huuur gött som helst! Sen fick jag en god middag när jag kom ur duschen, någon slags biff & sallad till det, jättegott! Så nu är jag proppmätt! Duktiga Stefan som lagar mat till oss, hihi.

Imorgon är det torsdag & det betyder att jag & några till från min klass ska kika på 2:ornas konsert, ska bli jätteroligt att få se dom nu. Så ser verkligen fram emot det. Kommer nog bli en rolig kväll.

Men nu ska jag fortsätta att kolla på Idol, bloggar senare igen!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: