090929
2009-09-29 / 06:35:25 / Allmänt

Godmorgon kära läsare!


Sitter i sängen nu typ helt nyvaken, eller ah typ. Jag är inte sådär jättetrött ändå, men det var ju för att jag la mig ganska så tidigt igår. Eller ja, tidigt och tidigt vet jag inte men det var tidigt för att vara mig iallafall.

Denna dagen ser lite annorlunda ut. Vi börjar halv 9 som vanligt, istället för att ha Gehörs & Musiklära så ska vi börja rigga scenen inför ikväll. Vi har alltså inga vanliga lektioner idag. Detta kommer bli en lååång men spännande & rolig dag.

Nu ska jag göra mig iordning och packa ner det som behövs, vet inte riktigt när jag blogga nästa gång men förvänta er inte någon bra uppdatering idag. Kommer inte hem förän sent ikväll.

Hoppas att ni får en jättebra dag!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: