090923
2009-09-23 / 18:54:38 / Allmänt

Tjenixen allihop!


Kom precis in genom dörren efter en låååång dag. Skolan som vanligt, började vid 9 & slutade vid 5-tiden eftersom vi repade lite efter skolan. Har ju konsert den 29:e så vi får passa på att repa på dom få tillfällena vi kan repa och lokalerna är lediga!

Jag hade även individuell sånglektion idag med en sångpedagog. Det gick bra & det ska bli kul att få öva upp sig lite nu under dessa 3 åren. Man kan ju bara bli bättre!

Efter skolan stack jag och en kompis till Nordstan för att hon skulle köpa jeans så jag hängde med som sällskap. Vi käkade MacDonalds (inte så nyttigt!) & så va ja tvungen att köpa lite av mitt favoritgodis, haha!

Så nu sitter jag här och är lika trött som jag alltid brukar vara när jag kommer hem. Om ungefär 1 timme börjar Idol och det ska man självklart titta på!

Hur har eran dag sett ut?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: