090915
2009-09-15 / 07:32:06 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!


Sitter här i sängen med datorn framför Vakna med The Voice. Jag älskar det programmet, brukar alltid sätta på det på teven på morgonen.

Idag är det tisdag & skola såklart. Börjar kl.12 idag så har inte direkt bråttom just nu. Men det brukar bli så att jag börjar göra mig iordning i sista stund, men idag ska jag försöka att inte göra det. Håller på och målar naglarna just nu, kan inte komma på när jag gjorde iordning dom med nagellack och så sist.

Det var ju ingen Idol igår hellet!! Blev ganska chokad när jag fick reda på det, men denna säsongen är det tdligen så att det går från tisdag - fredag. Alla andra säsonger har det varit från måndag - torsdag. Så det var nog därför det blev lite konstigt.

Jaja, men nu ska jag nog börja göra mig iordning i lugn och ro. Kanske bloggar i skolan idag, annars gör jag det när jag kommer hem.

Hoppas ni får en bra dag.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: