090914
2009-09-14 / 17:56:50 / Allmänt

Hejsan svejsan kära läsare!


Dagens första inlägg ifrån mig. Har helt enkelt inte orkat blogg i skolan på rasterna och så. Men nu bloggar jag ju iallafall! Haha.

Idag är det måndag & skolan började med ensambel. Våran grubb har spelat igenom alla låtar så vi kan dom typ helt och hållet. Vi är bäst! Så nu ska vi bara finslipa på dom så att dom blir ännu bättre. Sen efter det hade vi gympa, och lektionerna efter gympan (historia & engelska) blev inställda så vi slutade vid 1-tiden. Gött! Så vi repade lite och så, tog vara på tiden helt enkelt.

Så nu sitter jag här och kom precis in genom dörren. Har fått i mig en panpizza nyss också, så nu är jag jättechokladsugen (mitt egna ord)! Så tror jag ska gå till affären och köpta något snart.

Hur har eran dag varit?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: