090909
2009-09-09 / 06:15:37 / Allmänt

Godmorgon kära läsare!


Sitter nu här på sängkanten med datorn i knät. Vaknade vid halv 6 men låg kvar tills typ tio i 6. Det var gött! Att så få minuter kan göra sååå mycket?! Helt otroligt tycker jag, haha.

Har precis vart inne och rengjort ansikte med produkter. Gör alltid det varje morgon innan jag sminkar mig, tycker det känns mycket frächare (stavning?) då än att bara kleta på foundation direkt.

Rengör ni ansiktet med produkter innan ni sminkar er?

Känner mig bättre än igår iallafall vilket jag är väldigt glad över, pytte pytte pytte lite illamående kvar men det orkar jag ärligt talat inte bry mig om. Det hade varit skillnad om jag låg här och spydde men det gör jag inte, jag har mått lite såhär i över 1 dygn och inte spytt än så ah.. Tror det blir skolan idag! Wiihoo!

Men nu ska jag nog känna efter litetill & sedan börja göra mig iordning! Hoppas ni får en underbar onsdag allihop så bloggar jag senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: