090907
2009-09-07 / 17:53:30 / Allmänt

Godeftermiddag på er allihop!


Detta är dagens första inlägg från mig. Har knappast tid att blogga på morgonen, eller jo det kanske jag har. Det är nog bara jag som är lat, haha! Får se om det blir något inlägg på morgonen imorgon. Kanske, kanske inte.

Idag har min skoldag sett ut ungefär såhär:

- Ensambel
- Idrott
- Engelska
- Historia

Det är mina lektioner jag hade idag, ganska kul var det ändå. Fast egentligen så tycker jag inte om dom där engelska & historie lektionerna, men men allt kan inet vara roligt jämt.

& nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och är helt slut. Hade en ganska så jobbig idrotts lektion idag som jag inte orkar skriva om just nu.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: