Uggs, Gummistövlar & Höga stövlar?
2009-10-26 / 21:13:58 / Allmänt

Halloj halloj!

Som ni kanske har märkt så är det vissa skomoden som har kommit in nu, eller ja det har ju funnits ett tag.
Men man märker verkligen vad modet & media påverkar oss.
Undrar hur många det egentligen är som inte följer mode & media?

Det jag har märkt är bland annat Uggs, Gummistövlar & Höga vanliga stövlar.
Jag tycker det är snyggt, förutom det med gummistövlarna.. jag förstår inte riktigt varför man ska gå i gummistövlar när det är strålande sol ute?


Typ sånnahär stövlar går också många i nu för tiden, det kan jag tycka är snyggt.
Visst, det är inte riktigt min stil men, det funkar!

Vad tycker ni om detta konstiga mode, som tex Gummistövlar?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: