Trött?
2009-10-24 / 22:44:01 / Allmänt

Tjenixen alla underbara!

Sitter nu här i min säng och har precis suttit med familjen och ätit god mat.
Idag blev det kött, klyftpotatis & sallad!
Skiiiitgott!!

Men nu sitter jag som sagt här och gör ingenting alls. Känner att jag börjar bli en aning trött så det blir inte så länge uppe för mig idag.
Vi har ju lov nu hela veckan så det ska bli skönt att få sova ut lite faktiskt, det behöver man.

På onsdag är det jag som drar till frisören och fixar till en förändring!
Ska bli jätteroligt, har inte gjort så mycket med håret.. brukar skippa det under sommaren eftersom det bleks och sånt. Så brukar ta det lite senare vid denna tiden ungefär.

Tror faktiskt att det blir lugg för mig denna gången!
Känner att jag vill göra något helt nytt, är så tråkigt att ha samma frisyr år ut och år in.
Det har jag nog aldrig haft, haha!


Det blir nog denna frissan + färgen.
Vad tror ni om det?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: