Till frisören imorgon!
2009-10-27 / 23:45:33 / Allmänt

Godkväll alla underbara läsare!

Blir sängen för mig nu, har bastat & duschat också. Det var jättegött, så nu är jag ren till frisörs besöket imorgon. Haha!
Ska bli så skönt att fixa till håret, jag ÄLSKAR det verkligen!

Så imorgon blir det upp vid halv 7-tiden.
Går nämligen hos frisören i Karlstad och ska vara där kl.9 så ja, men det är verkligen värt att åka den biten!
Hon är den bästa frisören jag någonsin har haft, fast jag har bara haft henne. Men ändå, haha!

Jaja, tar med mig datorn så bloggar nog påväg dit och hem, har bilderna på frisyren & färg på datorn så det är anledningen till varför datorn får följa med imorgon.


Såhär blir det antagligen!
Jag tycker det är skitsnyggt!
Vad tycker ni?


Godnatt på er! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: