Snart klar!
2009-10-03 / 16:16:35 / Allmänt

Nu är jag äntligen snart färdig! Jag är såå himla seg när det gäller att göra sig iordning och sånt, vet inte riktigt varför men så är det iallafall. Har säkert gått runt här i flera timmar nu och har fortfarande lite kvar att göra. Men har iallafall sminkat klart mig så ska bara byta kläder.

Kajsa & hennes mamma kommer och hämtar upp mig vid 5-tiden då åker vi in till Göteborg & käkar & sedan möter vi upp en till från klassen & drar på konsert! Som jag sa förut så ska det bli sjukt kul att se sina kompisar uppe på scenen! Wiiihoo!

Bloggar nog inget mer nu innan jag åker så bloggar när vi kommer hem sen istället. Hoppas att ni får en jättebra lördagskväll!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: