Snart framme, äntligen!
2009-10-18 / 18:34:51 / Allmänt

Tjenixen på er!

Sitter just nu på tåget till Göteborg, ganska seeegt! Men fick iallafall sitta ner hela tågresan idag & det var jätteskönt verkligen.
Är framme om ungefär 20 minuter. Sen ska jag åka pendel till mölndal och sedan några ynka minuter buss så är jag framme sen. Då blir det att lägga sig i sängen och kika på Ensam Mamma Söker!

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Tog in pappas elgitarrer & förstärkare och satt och spelade i några timmar. Så kul att det finns kvar så man kan spela när man känner för det!
Ska ta kort på dom snyggingarna någon gång och visa er här i bloggen.

Nej, nu ska jag kika lite till här och sedan packa ner.
Men bloggar senare igen såklart!

Puss&Kram.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: