Sitter på tåget mot Åmål
2009-10-09 / 18:29:56 / Allmänt

Tjenixen alla underbara läsare!
Just nu sitter jag här på tåget med Kajsa, påväg till Åmål. Vi har suttit här som två nördar med våra gigantiska värsting hörlurar och sjungt lite! Haha. Men just nu sitter vi här med våra Mac Books och surfar lite.

När vi kommer fram så står pappa på stationen och väntar på oss. Då ska vi åka hem till fengersfors och laga tacos och kika på Idol, mysfredag helt enkelt. Haha, nu kom jag och tänka på OLW reklamen.. "Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör, nu är det fredagsmys hoppas inte föräldrarna stör!" Haha, jaja.

Nu hörde jag precis att vi snart ska stanna i Mellerud så nu är det inte så jättelångt kvar till Åmål.
Men jag bloggar senare ikväll.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: