Pluggkväll
2009-10-05 / 23:31:02 / Allmänt

Tjena tjena alla underbara läsare! Känner att min uppdatering idag inte har varit den allra bästa, men det känns som om jag har pluggat sen jag kom hem tills nu & ändå är jag inte klar. Men har ju hela morgondagen på mig imorgon så det hinner jag nog på!

Medans jag har pluggat så har jag även ätit smörgås, bullar & druckit oboy! Skitmysigt verkligen, perfekt plugg-mat! Haha, oboy är något utav det bästa som finns tror jag, eller? Haha.

Men nu ska jag nog gå in och tvätta av mig sminket och sedan lägga mig i sängen. Är dock inte speciellt trött men ska iallafall lägga mig.

Imorgon är det tisdag & vet faktiskt inte om vi har några lektioner alls imorgon. Eftersom det är Gymnasie Mässan i Göteborg dessa 3 dagar så är också många av våra lärare där och pratar med kommande gymnasie elever som är där och kikar. Men jag & några från ensambel-bandet ska ändå in och repa lite tänkte vi. Ta vara på tiden är verkligen något vi måste göra.

Jaja, nu har jag babblat väldigt mycket, blir så när man inte får den tid man behöver till att blogga. Det är ett sorts beroende faktiskt!

Någon mer än jag som känner så?
Haha.

Godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: