Nyklippt
2009-10-28 / 14:47:22 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Sitter nu i bilen påväg hem till Åmål igen, har varit i Karlstan i typ.. 6 timmar nu så det ska bli skönt att komma hem.
Gillar verkligen Karlstad eftersom jag är född där, mysigt ställe helt enkelt.
Lagon stooort!

Var ju som sagt hos frisören och jag blev skitnöjd, lite rockigare stil eller hur man nu ska försklara det.
Det är mer jag, gillar inte att vara för gullig. Haha!
Fick även mina ögonbryn nopprade, såååå OOOONT!!
Får ta kort och visa när jag kommer hem.

Sen blev det en vända & kika i affärer, jag köpte:
- Läppglans
- Hårband
- Nagellack

Sen blev det även en tur på IKEA som sagt & så åt vi gott, underbar dag!

Nu ska jag kanske sova lite, & njuta av musiken som spelas på RIX FM.
Gillar verkligen den radio kanalen.

Hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: