Mot Åmål imorgon!
2009-10-08 / 23:25:45 / Allmänt

Sitter nu här helt slut känns det som, är verkligen trött nu. Har suttit här och lyssnar på Paramore bland annat, tiden bara flyger iväg när musik är inblandat! Älskar det!

Imorgon är det fredag & det börjar med skola kl.10. Imorgon har vi matte, ljudteknik & skapande verksamhet. Fredagar är ganska sköna ändå. Gillar dom två sista lektionerna där.

Efter skolan vid kvar över 4 så drar jag och Kajsa till Centralen där vi ska köpa mat på SubWay. Någon som vet vad det är frästen? Jättegott smörgåsställe! Muuuuums! Sen sätter vi oss på tåget mot Åmål som går vid 5-tiden. Ska bli kul att slippa åka tåg ensam för en gångs skull. Tycker tåg är så fruktansvärt tråkigt. 2 hela timmar tar det, men men vi kommer nog ha kul!

Sen ska vi ha en jättebra helg! Vi ska antagligrn rida på lördag, min systers underbara häst! Var längesen jag var där ute nu. Spenderade ju en stor del av mitt sommarlov där ute i stallet. Ska bli kul att få rida igen!

Men nu ska jag nog försöka att lägga mig iallafall, börjar ju lite senare imorgon så lite längre ska jag nog sova. Men vill ju se Vakna med The Voice som jag alltid gör så någon mycket längre sovmorgon blir det inte.

Någon mer än jag som kollar på det på morgonen?

Godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: