Mätt som en.. ehm.. PLÄTT!
2009-10-11 / 22:13:22 / Allmänt

Tjenixen alla underbara läsare!
Sitter nu här i sängen med mina monster hörlurar och lyssnar på musik. Älskar att bara sitta såhär, ta det lugnt och lyssna på musik. Love it!

Har lite smått ont i huvet och så.. men har tagit en värktablett nu så det blir nog bra. Har även ätit ganska så mycket nu, haha! Har ätit två gurkmackor & en Billys PanPizza! Haha, jag har nog aldrig ätit så mycket tror jag, haha känns inte så iallfall.

Imorgon är det måndag och då ser skoldagen ut såhär! Ensambel, Lunch, Idrott, Engelska & Historia. Gillar måndagar ändå, känns ganska lugna. Fast gillar inte dom två sista lektionerna.. ysch.. Men men, som jag har sagt typ 100ggr förut så kan man inte ha roligt jämt!

Ne, nu ska jag fortsätta att njuta av musiken som spelas i mina öron just nu!
Bloggar senare igen.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: