Logic
2009-10-13 / 19:43:43 / Allmänt

Tjenixen trixen allihop!
Tror jag kommer på nya intron på mina inlägg varje gång! Haha, men det är väl kul istället för att kanske bara skriva "Hejsan svejsan!" varje gång?

Jaja, har iallafall suttit här och pluggat en stund. Har kikat på mickarna vi ska kunna tills imorgon och även kollat lite på Logic och så. Det är det arbetet vi skulle göra som jag redan har berättat om.

Börjar känna mig hungrig så tror jag snart ska gå ut i köket och göra mig något att äta, sen sätter jag mig nog här och pluggar lite. Blir inte direkt att jag pluggar utan avbrott när man måste använda datorn till pluggandet. Då blir det att man bloggar, chattar & sånt. Kan inte hjälpas!

Vad gör ni denna tisdags kväll?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: