Gymnasiemässan
2009-10-05 / 17:26:53 / Allmänt

Sitter nu här i sängen med datorn i knät och har precis fått i mig en Billys PanPizza! Så nu är jag ganska mätt faktiskt, haha! Behövs inte mycket för att fylla min mage inte.

Idag har det varit skola som vanligt. Först på morgonen hade vi Ensambel, men det gick ju inte att repa fullt ut eftersom replokalerna var utplockade på grund av Gymnasiemässan som är idag, imorgon & på onsdag. Några från våran linje är ju där och spelar och visar upp saker så då har dom tagit bland annat trummset och sånt. Men men, vi klarade oss med akustiskt!

Sen hade vi Idrott, Engelska & till sist Historia. Gick någolunda fort dom där två sista lektionerna ändå. Dom brukar vara ganska sega sådär sent på eftermiddagen, men det gick som sagt bra!

Resten av eftermiddagen/kvällen ska jag sitta med svenska arbete som ska in imorgon. Ska svara på några frågor från noveller & skriva ett eget slut till en novell. Hoppas det blir bra iallafall.

Hur har eran dag varit?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: