Försenat tåg..
2009-10-16 / 18:08:54 / Allmänt

Tjenixen alla underbara läsare!

Sitter nu på tåget påvåg till Åmål! Tåget skulle egentligen gå från Göteborg 17.08 men var försenat så det gick vid 17.29 istället. Jaja, så kan det vara ibland.

Skoldagen har varit bra! Började kl.10 med matte, ganska segt men det gick ganska fort ändå. Sen hade vi världens håltimma från 11.00-15.00, 4 timmar alltså! Men vi repade lite så tiden gick ganska så fort ändå. Sista lektionen var skapande verksamhet. Då jobbade vi med våran remix som vi håller på med nu, jag har kommit en ganska bra bit på vägen så jag hoppas att jag ska klara det fullt ut.

När jag kommer hem så väntar mamma & syster på mig vid stationen. Då ska jag åka hem och kika på Idol som jag alltid gör varje fredagskväll. Veckans höjdpunkt! Haha.

Vem är eran favorit i Idol 2009?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: