Dålig uppdatering..
2009-10-11 / 00:36:52 / Allmänt

Godkväll alla underbara läsare!
Det har verkligen varit dålig uppdatering från min sida idag, verkligen ledsen för det! Men som ni vet så har Kajsa denna helgen varit med mig i lilla Åmål. Det har verkligen varit jätteroligt!

Idag vaknade vi vid halv 10 ungefär och då låg vi kvar & pratade en stund. Sen gick vi ner och käkade frukost tillsammans med min syster.
Vid typ halv 12 åkte vi in mot stan för att jag skulle till apoteket och köpa lite grejer. Sen stack vi till stallet & red på sötawille! Saknar honom nu när jag inte träffar honom lika mycket som jag brukade göra. Men men, dom gångerna jag åker hem får jag åka ut till honom!

Sen kom vi hem vid 5-tiden tror jag. Då bastade vi och så, sen kolla vi körslaget och ja. Åt chokladpudding, vi har hunnit med massor! Orkar inte skriva allt ens, haha.

Jaja, nu sitter vi iallafall här i sängarna med våra datorer och nördar lite, får se när vi somnar idag, haha.
Hoppas att ni har haft en jättebra helg allihop.

Godnatt på er ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: