2:ornas konsert!
2009-10-01 / 21:59:16 / Allmänt

Tjenixen allihop!


Sitter nu här i sängen och är lite halvtrött faktiskt, men har varit vaken i mååånga timmar så det är kanske inte sådär jättekonstigt, haha!

Idag har det varit en ganska vanlig dag. Skolan först och främst, där fick vi reda på vem som fick vilken låt till nästa konsert som vi ska repa på nu i några veckor framöver. Jag fick låten I Love to Love av Tina Charles. Ganska svår låt men det är kul med utmaningar! Man utvecklas inte om man bara kör låtar man är bra på och kan till 100%!

Så det ska bli kul! En annan i mitt band fick den låten That`s the way tror jag den heter? Ni vet den Kavli reklamen med bebisen? (& nu mera tanten & hårdrockarna, suck..) Den är också bra! Haha.

Har varit och kollat på 2:ornas konsert idag, dom är duktiga. Man stog och sjöng med en hel del, det var ju svenska välkända låtar så det är klart man sjunger med då!

Men nu sitter jag här och lyssnar på musik, bloggar & kollar Facebook! Ska vänta på att Idol börjar så jag får se vilka som går vidare. Har tyvärr missat tjejernas kval-kvällar men men.. Får iallafall se vilka som går vidare idag.

Hur har eran dag varit?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: