091028
2009-10-28 / 08:01:23 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga läsare!

Sitter just nu i bilen påväg till Karlstad, ska ju som sagt till frisören så ja.
Tog med datorn så att jag skulle kunna blogga lite och för att kunna visa frisören frisyren + färg och så.
Mycket lättare än att man ska sitta själv och förklara tycker jag.

Efter vi har varit hos frisören tror jag vi skulle till IKEA om jag inte fattat fel, det var inte igår man var på IKEA haha!
Sen ska jag också springa in på H&M och hitta en foundation, har hittat en jag ska testa.
Den går väldigt mycket på reklam på tv iallafall.



Denna foundation från Maybelline, den verkar vara bra som sagt så jag tänkte att jag skulle testa den faktsikt.

Någon som har testat den?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: