091023
2009-10-23 / 06:27:04 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga!

Sitter nu här nyvaken, eller helt nyvaken är jag väl inte. Gick upp för typ en halvtimme sen men ja. Har hunnit rengjort ansiktet och plattat håret. Så nu ska jag snart äta frukost, klä på mig & sminka mig.
Dom vanliga rutinerna alltså!

Idag är det fredag & jag har studiedag men ändå är jag uppe vid denna tiden tänker kanske ni?
Men som jag berättade igår tror jag så ska jag åka med in till Åmål till gymnasiet där och träffa mina gammla klasskompisar och så. Ska bli jättekul eftersom jag typ inte träffat dom sen innan sommarlovet!

Jaja, senare idag vet jag iallafall att det är Idol & rocktema! Woohooo!
Ska verkligen bli spännande och se vilka låtar och så.. man kanske kan tjuvkika på det redan nu!? Klart man kan det ska jag göra nu direkt!

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare!
Puss&Kram.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: