091020
2009-10-20 / 06:22:58 / Allmänt

Godmorgon godmorgon på er allihop!

Sitter nu här i sängen helt nyvaken och ser inte ens om jag trycker på rätt tangenter, usch va hemskt! Mina ögon vill inte riktigt vakna än men jag tvingar dom som vanligt.

Idag är det tisdag iallafall, det innebär att skoldagen börjar med Gehörs & Musiklära. Kuuuuul, också en sak jag vill lära mig! (Noter mm.) Jag har aldrig kunnat sånt, så det ska som sagt bli jättekul att lära sig. Kan redan lite nu faktiskt, haha!

Efter skolan har jag inte en blekaste om vad som händer. Antar att det blir hem och sätta sig med Logic igen, satt ett par timmar igår. Man kan inte sitta hur länge som helst heller.. iallafall inte på kvällen efter en hel skoldag.. uschnej då är man trött.

Men nu ska jag börja göra mig iordning,
Hoppas att ni får en jättebra tisdag!

Puss&Kram.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: