091018
2009-10-18 / 10:10:52 / Allmänt

Goodmorning everyone!

Sitter i sängen med min dator i knät, ganska så nyvaken faktiskt! Trodde att jag skulle sova bort halva dagen idag men så blev inte fallet. Skönt att komma upp ganska tidigt så inte hela dagen är förstörd, det är inte roligt alls!

Idag är det söndag och då händer det en sak som händer dom flesta söndagar. Jag åker tillbaka till Göteborg, helgerna går alltid så fort när jag åker hem till lilla Åmål.
Det jobbiga är tågresorna fram och tillbaka, gillar dom verkligen inte.

Jaja, nu ska jag ligga här i sängen och läsa lite bloggar och så,
har ni inte sett mina förslag på frisyrer så kan ni bara scrolla ner lite!
Skulle vara kul om ni ville säga vad ni tycker.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: